Pojilla on ollu kuupat sekaisin, kun naapurin chihu-tyttösellä on menossa juoksut. Viime viikosta saakka Raine on laulanut ulko-ovella aariaa. Käytävässä sekä hississä nuuskitaan kaikki nurkat. Ja pihalla vasta jättipotti odottaa. Nimittäin se mehujää.

Viime viikon alkupuolella ihmettelin, kun Mutsi lähti viemään Raikkua ulos ennen kuin olin edes ehtinyt kunnolla herätä. Kuulin vaan puhetta, että sillä olis hätä. Oli kuulemma vatsa lorissu jo yöllä ja aamulla se oli ulissut oven edessä levottomana. Siinä vaiheessa mulla välähti ja huikkasin Mutsille, et se kusettaa sua. Ja ovi pamahti kiinni. Hetken kuluttua ne tuli takas sisään ja ulkoiluttajan oli pakko myöntää, että tuo nelijalkainen oli kybällä vetänyt sitä höplästä. Hihihii, mä yritin sanoa, mutta kun ei uskottu... Pari päivää myöhemmin Raine yritti samaa temppua, mutta Mutsi piti pään kylmänä ja hoki ylpeänä Raiskulle, et mua ei toista kertaa vedätetä. Täytyy myöntää, että itsekin oon muutaman kerran mennyt samaan jekkuun... On ne vaan ketkuja!

Jostain syystä näistä juoksuisista asioista tuli mieleen pentujutut ja aloin kaivamaan arkistoja. Sieltä löytyi aika söpöjä kuvia. Katsokaa vaikka itse! 

Tuure-vauva. Kuva kasvattajalta.

Korvista sen tuntee!  Kuva kasvattajalta.

Tuuren bestis Molly pikkutyttönä.